аирсофт.фора.пл

форум АСГ

Forum аирсофт.фора.пл Strona Główna -> Leśna (zielona) -> Ciekawe scenariusze
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ciekawe scenariusze
PostWysłany: Pon 17:53, 25 Lip 2005
GiNoBiLi
Sierżant sztabowy

 
Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowsze





Witam!
Tak jak w temacie. Może ma ktoś ciekawe scenariusze lub linki do takowych. Bo te stare i oklepane zaczęły mi się nudzić. Z góry dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:11, 25 Lip 2005
kot
chorąży

 
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary





Yoł może mój pomysł wyda sie ciekawy!?
Potrzebne będzie:
-po 8 ludzi na drużynę (czyli minimum 16).
-skrzynia (minimum 30kg)
-trudny teren Razz (wiadomo [color=orange]o co chodzi TEN klimat [/color]survivalowy)
Umieszczacie skrzynię w jakimś budynku lub w jakiejś dolinie,
jedna drużyna (DEFENCE) ma za zadanie nie dopuścić by skrzynia wyszła z ich terenu działań (1 km) (jazda gwarantowana).
Zadaniem drugiej (ASSAULT) jest wyniesienie skrzyni za linie wroga Laughing
klimatu dodają wolni strzelcy (snajperzy).

(To jest moja propozycja stara ale bardzo ciężka robota)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:17, 26 Lip 2005
GiNoBiLi
Sierżant sztabowy

 
Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowsze





Witam!
Fajny scenariusz, dzięki... Twisted Evil Tylko ta skrzynia ciężkawa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:59, 26 Lip 2005
kot
chorąży

 
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary





O to chodzi Twisted Evil Musi być ciężka - to jest utrudnienie misji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:29, 26 Lip 2005
P.B.P.N_Kiwi
chorąży

 
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wietnamu (Wejherowo)





Potrzeba 11 osób i nosze.
Są dajmy na to alianci i Niemcy. Po 5 w drużynie i gdzieś w lesie ostatnia osoba. Niedaleko nosze (tak do 5 metrów).
Akcja niech się najlepiej rozgrywa w nocy w lesie. Drużyny muszą znależć rannego spadochroniarza i wynieść go na noszach do punktu ewakuacji. Ranny może wołać, ale naraża się na znalezienie przez wroga. Jak Niemcy go znajdą i wyniosą to może być akcja z odbiciem więźnia. Ranny nie może się samemu przemieszczać, ale może strzelać.
Niemcy na początku się nie ukrywają i zachowują w miarę głośno, bo nie spodziewają się akcij partyzantów, alianci z kolei od samego początku się skradają licząc sięz tym, że mogą ich nakryć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:51, 26 Lip 2005
GiNoBiLi
Sierżant sztabowy

 
Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowsze





Witam!
Yhy, dzięki chłopaki... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scenariusz z mostem w roli glównej....
PostWysłany: Czw 18:41, 11 Sie 2005
P.B.P.N_Hit
Szeregowiec

 
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolszewo





Scenariusz praktycznie wyciągnięty z gry, „DESERT STORM I" celem jest, aby grupa atakująca (1) odbiła zakładnika i wysadziła most, tylko, że most MUSI być wysadzony dopiero po odbiciu zakładnika. Zadaniem grupy broniącej (2) się jest niedopuszczenie do wysadzenia mostu i odbicia zakładnika. Acha jeszcze zakładnik jest saperem i tylko on może uzbroić ładunek, więc trzeba go chronić przed kulami, jeśli zostanie zabity to wygrywa grupa broniąca (2). Ładunek przynosi ze sobą grupa 1 (dobrze żeby nie był za lekki).

Ps. To mój pierwszy scenariusz, więc wybaczcie jak coś pomyliłem.
Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:33, 11 Sie 2005
P.B.P.N_Kiwi
chorąży

 
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wietnamu (Wejherowo)





A czy po wysadzeniu mostu zakładnik może zginąć??
ps.Działają mi polskie znaki:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez P.B.P.N_Kiwi dnia Pią 0:21, 12 Sie 2005, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:07, 11 Sie 2005
P.B.P.N_Hit
Szeregowiec

 
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolszewo





P.B.P.N_Kiwi napisał:
A czy po wysadzeniu mostu zakładnik może uciec??
ps.Działają mi polskie znaki:)


Możemy się umówić że bobma ma zapalnik czasowy a zakładnik wycofuje się z 1 grupą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:16, 11 Sie 2005
P.B.P.N_Kiwi
chorąży

 
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wietnamu (Wejherowo)





No tak, ale chodzi o to co jest priorytetem: czy jak wysadzą most, ale zakładnik zginie to kto wygrał??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:34, 11 Sie 2005
P.B.P.N_Hit
Szeregowiec

 
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolszewo





priorytetem jest most


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:23, 12 Sie 2005
P.B.P.N_Kiwi
chorąży

 
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wietnamu (Wejherowo)





Przepraszam, w moim przedostatnim poście się pomyliłem i zamiast napisać zginąć napisałem uciec. Błąd poprawiłem. Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 2:15, 22 Sie 2005
damien_ed
Kapral

 
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





Zawsze zastanawialem sie jakby to bylo snajper vs snajper, ewentualnie 2vs2;]
W lesiena, na odcinku kilku km rozgrywa sie polowanie snajperow na siebie...
Mi nawet sie podobaD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:16, 22 Sie 2005
P.B.P.N_Kiwi
chorąży

 
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wietnamu (Wejherowo)





Bardzo często tak gramy, 2 razy nawet graliśmy 1vs1 i to w terenie tak gęsto porośniętym, że na 5m nieraz nie było nic widać (miejscami pokrzywy powyżej głowy).
Polecam inny scenariusz:
Stosunek sił wynosi 4lub5:1. Teren powinien nie być zbyt szeroki, najlepiej naturalnie ogrodzony po bokach (np. zakole rzeki).
Jedni muszą z jednego końca terenu dojść na drugą stronę, ewentualnie do konkretnego punktu, a druga strona ma do tego nie dopuścić.
Oczywiście nie mnogą się kampić (a zwłaszcza przy punkcie docelowym uciekjącego), bo to oni są ekipą poszukiwawczą (polującą Wink )
Naprawdę fajny klimat. Zawsze ja jestem zwierzyną, w pewnych momentach słychać bicie serca i czuć drżenie rąk z addrenaliny.

ps. Sytuacja ta przypomina mi, jak w 72' wraz z moim plutonem byliśmy przygwożdżeni do rzeki w dolinie La-Drang, z życiem tylko pięciu uszło Evil or Very Mad Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:22, 22 Sie 2005
damien_ed
Kapral

 
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa





DObre dobre.Mnie osobiscie podobaja sie najbardziej scenariusze z bomba:)
Poza tym ewakuacja rannych, zasadzka...

Planujemy rozegrac scenariusz z odbiciem zakladnikow, lecz nietety brakuje nam tylko opuszczonego budynku,,,;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:03, 30 Sie 2005
RAIBEN
Plutonowy

 
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg/Zatorze





Moja propozycja scenariusza:


Miejsce akcji: Kambodża – Dżungla

Wstęp:

Dwa tygodnie wcześniej oddział amerykańskich żołnierzy został zdradzony przez swojego dowódcę, schwytany i przetrzymywany przez terrorystów w obozie w głębi dżungli. Gdy terroryści celowo popełniają błąd i zostawiają amerykanów samych ze sobą by ustalili plan ucieczki. Żołnierze amerykańscy jednak nie wiedzą, że największy przyjaciel dowódcy który ich zdradził jest w zmowie z terrorystami.

Cele Misji:

Drużyna A (Porwani żołnierze): w czasie ucieczki mają zdobyć broń, radio, żywność i mapa. Ukryć się w lesie i skontaktowanie się z Drużyną C.

Drużyna B (Terroryści): Przed ucieczką Drużyny A: Zabezpieczenie terenu oraz kontakt ze zdrajcą. Po ucieczce Drużyny A: Pościg drużyny A, wyeliminowanie Drużyn C i A.

Drużyna C (Oddział ratunkowy): Odnalezienie Drużyny A oraz eskortowanie ich do strefy bezpiecznej lub śmigłowca.

Przebieg Akcji:

Porwani żołnierze po wymknięciu się z cel muszą odnaleźć magazyn i zaopatrzyć się w broń, żywność i radio. Po zdobyciu cennych rzeczy natychmiastowo muszą się skontaktować ze sztabem i podać im swoje położenie. Drużyna A nie wiem, że w ich szeregach mają szpiega który co jakiś czas musi się skontaktować z terrorystami. W między czasie Ekipa ratunkowa ląduje w bezpiecznej strefie gdzie się przegrupuje i ruszy do natarcia. Terroryści nie przerywają poszukiwań. Drużyna C przekonuje się, że w całym lesie są posterunki terrorystów które muszą zlikwidować jak najciszej, żeby terroryści nie mogli skontaktować się z dowództwem.

Informacje dodatkowe:

Sorty mundurowe:
A - Marpat (ja tak sądzę)
B - Najlepiej plamy polskie lub inne
C - BDU

Ilość ludzi:
A – Maks. 5 osób (4 żołnierzy + zdrajca )
B – Min. 20 osób + dowódca z drużyny A
C – Maks. 16 osób (4 fireteamy po 4 osoby)

Atrybuty:
- Krótkofalówki
- Chaty lub namioty
- Skrzynie z żywnością
- Mapy lub ich imitacje

Komentarze mile widziane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:13, 31 Sie 2005
AWR_JUHAS_vel_rudy_Gustaw
Plutonowy

 
Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin





Mam pewien scenariusz wymyślony przez kumpla na Larp'a jesli ktoś nie wie na czym polega larp prosze sprawdzić na wikipedii.

Larp jest utrzymany w klimacie zimnej wojny i lat prl'u wiec swietnie nadaje sie do tego polski klimat w każdej porze roku:) cała akcja powinna trwać max 24h, oczywiście godziny i miejsca powinny byc ustalone przez dowódców i tylko oni powinni znać całą fabułe, nie będe tłumaczył dokładnie jak to miało u nas wyglądać bo larpa trzeba dostosować do terenu i wielu innych czynników we własnym zakresie tak aby wszystko wyszło okej, u nas teren był dośc rozległy bo ładne kilka kilometrów, na terenie znajdował sie bunkier z wycieta kopłuła (silos rakietowy:P) stara kamienna wierza w lesie na której szczycie znajdowała sie ZORKA5 o której przeczytacie w dokumentach które miał otrzymac oddział nie wtajemniczony w to co miało sie wydażyć...


Dokument pierwszy: zarys misji.

Przełom lat 70-tych i 80-tychdał o sobie znać.
Z niewyjaśnionych przyczyn Armia Radziecka z jednostkami Układu Warszawskiego
pod pozorem wielkich międzynarodowych manewrów gromadzą swoje jednostki przy
granicy Radziecko-Polskiej.
Odpowiedzią Rady Bezpieczeństwa ONZ jest podniesienie stanu gotowości bojowej.
Równocześnie próbuje wykorzystać swojego satelite szpiegowskiego w celach
wywiadowczych. Wkrótce obsługa satelity zgłasza nieprawidłowości w jego działaniu.
Podejrzenia zostają rzucone na radziecki System zwalczania szpiegostwa kosmicznego
“Zorka 5”, z dotychczasowych materiałów szpiegowskich wynika że system ten powinien
być jeszcze w fazie badań. W celach wywiadowczych zostaje więc wysłany oddział
rozpoznawczy.
Oddział ten zostanie zdesantowany na terenie Polski w tajemnicy przed władzami.


Rozkazy nr 1.


Miejsce w którym się znajdujecie jest pograniczem Polsko-Radzieckim

Rozkazy:

1. Przedostać się na stronę radziecką unikając nieprzyjaciela i ludności cywilnej.

2. Rozpoznać teren w celu wykrycia wojsk i instalacji wojskowych nieprzyjaciela.

3 W przypadku wykrycia otworzyć ogień i zajmować pozycje nieprzyjaciela.

4 W momencie wykrycia Radzieckich systemów zakłucania zdobyć cel i czekać na
dalsze rozkazy.


rozkazy nr. 2:

Rozkazy:


1. Zniszczyć znalezioną radziecką instalację zakłuceniową.

2. Po wykonaniu zadania złożyć raport. Drogą radiową na kanale 45 i przygotować
się do ewakuacji w wyznaczone miejsce.

rozkazy nr. 3:

Rozkazy:


1. Chronić pozycję, nie dopuścić do zajęcia i ponownego montażu systemów
zakłucania.

2. Odpierać ataki armii nieprzyjacielskiej do otrzymania posiłków.


rozkazy nr. 4:


Rozkazy:


1. Ze źródeł wywiadowczych wynika że w waszym kierunku zmierza pokaźna
kolumna pancerna. Jedynym sposobem zatrzymania kolumny będzie zniszczenie
jedynego mostu na kanale.


2.Wrócić na pierwotne pozycje i wystawić warty. Do odwołania.


rozkazy nr 5:

Rozkazy:


1. Wykryć wyrzutnie rakiet typu "Łuna 415" przenoszących głowice nuklearne.

2. Zająć instalację.

3. Rozbroić rakietę. (wg. załączonej instrukcji)

4. Zdemontować głowicę i system naprowadzania.

5. Przygotować urządzenia do ewakuacji.

6. Udać się do punktu ewakuacyjnego.


To wszystko może wydać sie zawiłe ale chodziło mi o przedstawienie wam ogólnego zarysu, wszystko możecie przygotować pod własny teren i wymyślić własne ciekawsze rozkazy, należy jednak pamiętać o scisłym trzymaniu sie godzin i konkretnym ustaleniu obszarów i miejsc typu silos wierza, czy terytoria państw. W larpie tego typu niezwykle ważne są rekwizyty, my wykonalismy prawie 3 metrową rakiete itp, to wszystko miało sprawić że drużyna amerykanów miała wczuć sie w klimat akcji.


drużyna ruskich w tym wypdaku powinna mieć ooło 7 silnie uzbrojonych osob, może być 5. Które na celu mają jedynie przeszkadzanie w wykonaniu rozkazów amerykanom, strzelanie ponad głowami ciągłe ataki, nie dawanie chwili na odpoczynek, a również bezsensowne patrole na drogach itp...jak to ruscy. Ps. ruscy są nieśmiertelini ( nieprzebrane rezerwy ludzkie) ale tak żeby nie było tego widać, gość po 235 kulkach w łep nie biega!! wiec padają ale gdy akcja minie po cichu uciekają i zaczynają na nowo.

drużyna amerykanów powinna być dużo liczniejsza. Tutaj niema nieśmiertelności, możliwe jest opatrzenie ran tylko raz. trafienie w głowe=smierć. Mają ograniczoną liczbę aminicji.


Wszystko wydaje sie do zorganizowania ale myśle że jak ktoś chce to da rade. Jeszcze jedno wszyscy zaangażowani w przygotowania zostają w druzynie ruskich, zółtodzioby do amerykanów.


Wszystko wygląda jak by sie kupy nie trzymało ale to tylko dlatego że nie podałem wam komunikatów które mieli otrzymywać przez radio i dokładnego scenariusza, chodziło mi jednak o zapoznanie was z ogolnym zarysem reszta jest w waszych rękach, każdy pomysł w tym przypadku jest dobry pamietajcie jadnak że całośc musi trzymać sie kupy, scenariusz musi mieć z góry określony bieg, niech tym którzy sa w "amerykancach" wydaje sie tylko że mają sytuacje pod kontrolą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:34, 25 Lis 2005
GOS Arafat
Kapral

 
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Film instruktażowy na temat eskorty vip-ów
[link widoczny dla zalogowanych]


Traktować z lekkim przymrużeniem oka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ciekawe scenariusze
Forum аирсофт.фора.пл Strona Główna -> Leśna (zielona)
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin